Ana içeriğe atla

2018 YÖK Akademik Teşvik Ödeneği Hk.

YÖK Akademik Teşvik Ödeneği süreçlerinin elektronik ortamda yürütülebilmesi amacıyla daha önceki teşvik döneminde kullanılan Akademik Teşvik Ödeneği Süreç Yönetim Sistemi (ATÖSİS) programı kullanılacaktır. Başvuru, değerlendirme, başvuru üzerinde revizyon, komisyon kararı oluşturma, itiraz, vb. tüm süreçler elektronik ortamda yürütülecek ve değerlendirme sonuçları ATÖSİS sisteminden yayımlanacaktır. YÖKSİS ile uyumlu çalışabilen bu sisteme http://tesvik.yildiz.edu.tr/ adresinden YTÜ kullanıcı bilgileri ile giriş yapılabilecektir. Burada izlenecek adımlar şu şekilde özetlenmektedir:

• Öncelikle YÖKSİS sistemi üzerinden bilgi girişleri tamamlanacak, başvuru onaylanacak ve “YÖKSİS Akademik Teşvik Ödeneği Başvuru Formu” YÖKSİS sistemi üzerinden üretilecektir.

• Akabinde ATÖSİS sistemi üzerinden YÖKSİS puanı ile birlikte başvuruya otomatik olarak yansıtılan faaliyetlere ait bütün kanıtlayıcı belgeler yüklenerek ATÖSİS sistemi başvurusu onaylanacak ve “Akademik Teşvik Ödeneği Araştırmacı Başvuru ve Beyan Formu” ATÖSİS sistemi üzerinden üretilecektir.

Burada, “YÖKSİS Akademik Teşvik Ödeneği Başvuru Formu” ve “ATÖSİS Akademik Teşvik Ödeneği Araştırmacı Başvuru ve Beyan Formu” çıktıları imzalı olarak Birim Değerlendirme Komisyonu’na teslim edilecek, bu belgelerin dışında başvurularda CD veya başka bir çıktı halinde doküman talep edilmeyecektir.

Akademik Teşvik Ödeneği YTÜ Uygulama Usul ve Esasları ile ATÖSİS kullanım kılavuzuna üniversitemiz web sayfasının “Etkinlikler ve Duyurular” bölümünden ulaşabilirsiniz. Süreç ile ilgili tüm sorularınızı apry@yildiz.edu.tr aracılığıyla iletebilirsiniz. ATÖSİS programı ile ilgili karşılaşabileceğiniz sadece teknik sorunlar için yoksistesvik@yildiz.edu.tr adresine e-posta ile ulaşabilirsiniz.

2018 YÖK Akademik Teşvik sürecinin üniversitemiz ve ülkemiz için hayırlı olmasını dileriz.

Araştırma-Planlama Rektör Yardımcılığı

Resmi Gazetede yayınlanan Akademik Teşvik Ödeneği Yönetmeliği için Tıklayınız.

YÖK Akademik Teşvik-YTÜ Uygulama Usul ve Esasları için Tıklayınız.

ATÖSİS Kullanım Kılavuzu için Tıklayınız.

Süreç ile ilgili tüm sorularınızı apry@yildiz.edu.tr aracılığıyla iletebilirsiniz. ATÖSİS programı ile ilgili karşılaşabileceğiniz teknik sorunlar için yoksistesvik@yildiz.edu.tr adresine e-posta ile ulaşabilirsiniz.

Süreç

Son Tarih

Birim Akademik Teşvik Başvuru ve İnceleme Komisyonlarına başvuruların başlama tarihi

02 Ocak 2019

Birim Akademik Teşvik Başvuru ve İnceleme Komisyonuna başvuru için son gün

10 Ocak 2019

Birim Akademik Teşvik Başvuru ve İnceleme Komisyonlarının değerlendirmelerini tamamlaması için son gün

17 Ocak 2019

Birim Akademik Teşvik Başvuru ve İnceleme Komisyonlarının değerlendirme kararlarının Fakülte/Yüksekokul/Enstitüler tarafından Akademik Teşvik Düzenleme, Denetleme ve İtiraz Komisyonuna iletilmesi için son gün

18 Ocak 2019

Akademik Teşvik Düzenleme, Denetleme ve İtiraz Komisyonunda nihai kararların verilmesi ve sonuçların duyurulması

25 Ocak 2019

Akademik Teşvik Düzenleme, Denetleme ve İtiraz Komisyonu kararlarına itiraz için son gün

1 Şubat 2019

Akademik Teşvik Düzenleme, Denetleme ve İtiraz Komisyonunun itirazları karara bağlaması için son gün

8 Şubat 2019