İletişim Bilgileri
Yıldız Merkez Kampüsü ve Davutpaşa Kampüsü iletişim bilgileri için aşağıdaki butona tıklayınız.
YTÜ Teknik Destek
Yıldız Teknik Üniversitesi olarak; öğrenci, öğrenci adayı, personel ve akademisyenlerimize yönelik teknik destek taleplerini kolaylaştırmak ve size daha iyi hizmet verebilmek için bir destek bileti sistemi kullanıyoruz.
7/24 Yıldızlı Hat
7/24 Yıldızlı Hat sistemi üzerinden teşekkür, öneri ve şikayetinizi ilgili birime iletebilirsiniz. Talepler YTÜ Kalite Yönetim Sistemi çerçevesinde değerlendirilerek ilgili birim yöneticileri veya sorumluları tarafından cevaplanmakta ve süreç takibi yapılmaktadır.
Bilgi Edinme
24.10.2003 tarih ve 25269 sayılı Resmi Gazete’de yayınlanan 4982 sayılı Bilgi Edinme Kanunu gereğince hazırlanıp, 27 Nisan 2004 tarih ve 25445 sayılı Resmi Gazete’de yayınlanarak yürürlüğe giren ”Bilgi Edinme Hakkı Kanunu’nun Uygulanmasına ilişkin Esas ve Usuller Hakkında Yönetmeliğin” 8. maddesi gereğince Kamu Kurum ve Kuruluşlarında Bilgi Edinme Birimi kurulması gerekmektedir. Üniversitemizde, bu birim İletişim Koordinatörlüğü tarafından yürütülmektedir..